Výmoly 2011: Úspěšný projekt, který vzbudil potřebnou veřejnou diskuzi

Dnes 30. 6. 2011 můžete ve 21:25 na ČT1 sledovat pořad Máte slovo, kde se bude hovořit o špatném stavu českých silnic, a také o projektu Výmoly 2011.

Tento projekt vznikl na podporu akce a soutěže „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru“. Spolu s generálním partnerem akce, celoevropskou sítí profesionálních pneuservisů Point S a partnerem projektu společností BG SYS HT, jsme chtěli poukázat na žalostný stav českých silnic. S pomocí motoristů se nám podařilo zmapovat ta nejkritičtější místa na našich cestách.

Okolo projektu se zvedla nebývale silná vlna zájmu ze strany českých médií. Během akce i po jejím skončení Výmoly 2011 plnily stránky všech významných periodik a televizních stanic. Reportáže se vysílaly jak na soukromých, tak na veřejnoprávních televizích a k tématu jsme poskytli velkou řadu rozhovorů do regionálních i celostátních médií.

Kompletní marketingový servis celé akce zajišťovala profesionální full-servis marketingová agentura Plus Design & Marketing, která se postarala jak o celkovou realizaci webových stránek, tak o koordinaci celé akce a komunikaci s médii.

Už v průběhu akce projekt kladně hodnotilo i Ředitelství silnic a dálnic s tím, že bedlivě sleduje databázi našich výmolů, a díky tomu ví, která místa je potřeba urychleně opravit. Akce Výmoly 2011 tedy jednoznačně splnila svůj účel – otevřela veřejnou diskuzi na téma stavu českých silnic a vyburcovala některé odpovědné instituce k jednání. V současné době už je většina nejhorších výmolů z naší galerie opravená.